Blik op Werk heeft in maart de kwaliteitsaudit bij JobUp afgerond. Het resultaat mag er weer zijn, we krijgen voor onze kwaliteit en resultaten 4 sterren toebedeeld. Hier zijn we als organisatie heel trots op.
JobUp heeft afgelopen maand het klanttevredenheidsonderzoek over 2017 laten uitvoeren. In 2017 hebben we een gemiddeld klanttevredenheidscijfer van 8.3 behaald. Onze opdrachtgevers beoordelen ons met een 8.5 Ondanks deze mooie resultaten zijn we dagelijks bezig om onze kwaliteit verder te verbeteren. Wij willen niet de grootste maar de beste zijn!
Naast het voordeel van kwaliteit en professionaliteit kan de inzet van JobUp ook kosten besparend zijn. Diverse verzekeraars en CAO partijen vergoeden een groot deel van de re-integratiekosten als u ons als BOW erkende organisatie inschakelt.
De CAO’s waar deze afspraken voor gelden zijn:
Binnen deze CAO’s zijn een aantal subsidieregelingen beschikbaar:
Valt uw bedrijf onder een andere CAO? Vraag daar na wat de mogelijkheden zijn!
Dit bericht is geschreven door Marise Burggraaf, Office Manager bij JobUp. Marise is verantwoordelijk voor de kwaliteit binnen JobUp.
Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Lees meer