over ons header

Netwerkpartnerschap

JobUp werkt samen met een netwerk van zorgorganisaties en ZZP coaches die op zelfstandige basis re-integratie- en coachingstrajecten voor hun clienten of opdrachtgevers willen uitvoeren. Deze mensen kiezen uit juridisch of praktische overwegingen voor samenwerking als netwerkpartner. Op deze manier worden ze maximaal ontzorgt en richten ze zich puur op de begeleiding en coaching en besteden ze het administratieve gedeelte uit. Ook zoeken ze de verbinding in het netwerk en een stuk kennis en expertise wat JobUp in de loop der jaren heeft opgebouwd.

Wat zijn de voordelen van een samenwerking met JobUp? Wij bieden jou:

  • Trajectadministratie richting opdrachtgevers (UWV, Gemeente en werkgevers); 
  • Financiële administratie richting opdrachtgevers;
  • Online internetomgeving zoals Office 365, CRM- en Client-volg-systeem Re-Base;
  • Kwaliteitskeurmerk Blik op Werk;
  • Achtervang bij vakantie of ziekte;
  • Intervisiebijeenkomsten;
  • In-company scholing;
  • Kennisonderhoud van relevante Wet- en regelgeving;
  • Acquisitie om plaatsingen te realiseren;
  • Contractonderhoud met UWV, Gemeente en grotere werkgevers;
  • Een groot regionaal netwerk van werkgevers en andere ZZP-ers;
  • Marketing en communicatie (Websiteonderhoud, flyers, beursdeelname); 
  • Briefpapier en visitekaartjes;
  • Opdrachten;

Aan de samenwerking zijn kosten verbonden, deze kosten zijn een vast percentage van de door de ZZP-er gerealiseerde omzet.

In een kennismakingsgesprek vertellen wij u graag de in's en out's van de mogelijkheden. Ook kunnen we dan samen bepalen of een samenwerking voor u, ons en onze opdrachtgevers van toegevoegde waarde is.

Alleen ga je sneller, samen kom je verder.

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Lees meer

Sluiten