Lansingerland

Aanmeldformulier voor begeleidingstraject Lansingerland

A. Klantgegevens
Adresgegevens
Geslacht
-- Maak uw keuze --
Man
Vrouw
B. Hulpvraag van de klant
Wat is de hulpvraag van de klant?
Wat is wenselijk voor de klant?
Welke expertise is gewenst?
Hoe dient het traject opgestart te worden?
Opmerkingen of bijzonderheden inzake het klantcontact?
Waar moet (bij voorkeur) de klant gesproken worden?
Is er een specifieke benaderwijze richting de klant?
Communiceert de klant alleen via telefoon of mail?
C. Uitkeringssituatie van de klant
Welke Inkomenssituatie, Uitkering of Indicatie heeft de klant?
Indien de klant een Nugger is, of een Bijstand- of Participatiewet-uitkering ontvangt,
maar géén Indicatie Banenafspraak heeft, is (indien nodig) de inzet van de Praktijkroute mogelijk?
Heeft de klant eerder bij een ander re-integratiebureau in een traject gezeten?
Zo ja, in wat voor soort traject?
Bestanden
Privacy beleid

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Lees meer

Sluiten